Linkbuilding i Danmark

Vores hovedområder er linkbuilding, og det er der en god grund til!

Lad os hjælpe dig med linkbuildning i Danmark

Vores hovedområder er linkbuilding, og det er der en god grund til. Linkbuilding-artikler hjælper dig til at ligge godt i søgeresultater i Google og sikrer derfor, at du har en fordel i forhold til dine konkurrenter. Når forbrugerne søger på et bestemt produkt eller en ydelse, er det alfa og omega, at de finder netop din virksomhed. Uanset hvor gode dine produkter er, kan du ikke komme igennem til kunderne, uden at din hjemmeside er søgemaskineoptimeret.

Den udslagsgivende faktor i forhold til at ligge godt placeret i søgeresultater på Google.dk er og bliver linkbuilding. Det er essentielt at benytte bestemte keywords, når du skal optimere søgninger på din hjemmeside, og dét er vi specialister i.

Det kan være et stort arbejde både at drive et firma og skulle sætte sig ind i, hvordan man bedst kommer ud til forbrugerne. Mange mennesker tror, at annoncer er den eneste vej at gå, men de tager fejl. Derfor er det din store fordel, at du ved, at den bedste måde at ligge godt i resultaterne er ved hjælp af linkbuilding. Det giver dig en klar konkurrencefordel. Det bedste er naturligvis, at vi kan gøre arbejdet for dig, så du kan fokusere på det, du er bedst til: At drive din virksomhed og skabe tilfredse kunder.

Knivskarpe tekster

Når du sælger til det danske marked, er det naturligvis vigtigt, at du får skarpe tekster, der henvender sig til det danske publikum. Derfor skal du vide, præcis hvad de danske forbrugere søger efter og sikre dig, at stavning og grammatik er perfekt. Yderligere skal alle informationer i linkbuilding-artikler naturligvis være korrekte. Derfor garanterer vi, at der ligger habil research bag de artikler, vi tilbyder.

Du kan ikke bare tage en amerikansk hjemmeside og oversætte den for at ligge bedre i søgeresultaterne. Det skyldes flere ting. Først og fremmest vil en direkte oversættelse aldrig blive lige så god som en original tekst.

Det lader sig simpelthen ikke gøre. Din hjemmeside er din hoveddør til din virksomhed, og hvis facaden på din butik er sjusket og ude af trit med de eksisterende trends, vil mange kunder gå uden om butikken. Det samme gælder for din online virksomhed. En dårlig tekst giver forbrugeren et indtryk af, at dit produkt er dårligt – også selvom dine produkter ikke har noget med skriftlige ydelser at gøre.

Det er ikke nok at have en lækker hjemmeside og nogle fantastiske produkter til gode priser, hvis forbrugerne ikke ved, at du findes. Det svarer til, at du har en eksklusiv butik i en kælder langt ude på landet, og der er ikke er nogen skiltning i retning af butikken. Forbrugerne vil køre direkte forbi din butik uden at vide, hvad de er gået glip af.

Vind forbrugernes tillid

De danske forbrugere er vant til at søge efter produkter online. Der er en høj grad af tillid til onlineshops, og det er din store fordel, når du gør tingene rigtigt. Hvis du gerne vil have fat i alle disse kunder, skal du synliggøre din virksomhed og vise, hvordan I adskiller jer fra de andre spillere på det danske marked.

Linkbuilding fungerer ved, at din hjemmeside bliver omtalt og linket til via andre hjemmesider. Når kunderne kan bevæge sig videre til din hjemmeside via en anden side, har de automatisk mere tillid til din hjemmeside. Det betyder også, at du når ud til en kundegruppe, som ellers ikke havde fundet din virksomhed.

Hvis en kunde eksempelvis læser et blogindlæg om indretning, vil du ofte se, at der er indlagt links i teksten. Disse links bevæger forbrugeren videre til en hjemmeside for et firma, der beskæftiger sig med indretning. Det kan eksempelvis være et møbelhus eller indretningsarkitekter. Mange forbrugere er glade for denne service, da de ikke skal søge flere steder efter produkter, de netop har fået interesse for at købe. Er der tale om en populær blog eller hjemmeside, som linker til din side, har potentielle kunder også automatisk større tillid til dit produkt.

Ligesom i det virkelige liv, stoler vi mere på produkter og ydelser, som andre har anbefalet. Det gør de indirekte ved at linke til din hjemmeside. Tricket er altså, at andre hjemmesider benytter søgemaskineoptimerede artikler og tekster til at linke til din side. Det giver dig enorme chancer og giver dig store konkurrencemæssige fordele i forhold til dine konkurrenter.

Forrest i feltet

Der er stadig mange danske firmaer, der ikke har forstået effekten af linkbuilding-artikler, og derfor er det om at komme på banen med det samme. Når du benytter linkbuilding i Danmark, har du en unik mulighed for at få et kundeflow fra kilder, du ikke engang selv havde overvejet. Der er undersøgelser, der viser, at majoriteten af forbrugerne kun klikker på de fire første hits i Google, og den viden skal du udnytte til din fordel.

Når du benytter fysiske annoncer i eksempelvis blade og aviser i Danmark, når du ud til en meget specifik målgruppe, der også er geografisk defineret. Det er simpelthen bestemte mennesker, der læser bestemte aviser, og det er både betinget af alder, køn og geografisk tilhørssted. Når du i stedet benytter linkbuilding, vil du kunne nå ud til forbrugere i den anden ende af Danmark uden at vide noget om de lokale medier og målgrupper.

Der er flere og flere fra de større byer, som søger ud på landet for at etablere familie og finde ro, imens mange unge mennesker fra provinsen søger til storbyerne for at studere. Det gør det svært for dig at være sikker på, hvor din målgruppe bor henne. Der er også mennesker, som leder efter dit produkt, som du ikke vidste manglede det. En fisker fra Nordjylland vil måske søge på artikler om de seneste EU regler for fiskeri og finde et link til din hjemmeside, der sælger fritidsudstyr, arbejdstøj og fiskegrej. Her bryder forbrugeren potentielt vanen med at handle andre steder, fordi der bliver linket til dine produkter via en side, som han eller hun kender og har tillid til.

På samme måde kan en person fra København have stor interesse i alternativ medicin og behandling, og ved det som virker som et tilfælde, komme ind på din hjemmeside, hvor du sælger dine produkter, der er lavet af lokale råvarer. Her rammer du en forbruger, der ikke vidste, at hun eller han ledte efter netop din butik. Det er selvfølgelig blot nogle få eksempler på, hvordan linkbuilding kan styrke din position på det danske marked, og det er sikkert, at resultaterne vil tale for sig selv.

 

Kontakt os omkring dine muligheder og lad os analysere hvordan vi bedst kan hjælpe din virksomhed.